منتظر بمانید ...

خلاصه کتاب مسری اثر جونا برگر
عنوان مطلب : خلاصه کتاب مسری اثر جونا برگرنویسنده : بازاریابی پاشا-----دوستان عزیزم سلامحتماً تا حالا کسب و کارهای زیادی را دیدهاید که سر زبانها میافتند، هر جا که میروید درباره آنها و یا محصولاتشان صحبت میکنند. مثلاً در یک دوره زمانی میبینید یک سالن زیبایی آنقدر نقل هر مجلسی میشود که انگار فقط آنجا ...
چگونه مذاکره کننده خوبی باشیم؟
چگونه مذاکره کننده خوبی باشیم؟اگر بخواهم در ارتباط با مذاکره با شما دوستان عزیز صادق باشم در یک کلمه باید بگویم لطفاً کلمه بلد باشید.از دوست عزیزی شنیدم برای برقراری ارتباط موثر با افراد باید دایره واژگانتان را بالا ببرید.کلمات سرشار از سحر و اقتدار هستند.یک کلمه می تواند ما را به ارتباطاتمان امیدو ...
ویژگی یک خریدار خوب
ویژگی یک خریدار خوبخریدار خوب ویژگی های معینی دارد. هرچه ویژگی های متشکله یک خریدار ممتاز محصول یا خدمت تان، برای شما شفاف تر و ملموس تر باشند، تشخیص او برای شما در بازار آسان تر بوده و بالاخره فروش محصول یا خدمت به او آسان تر می باشد.9 خصوصیت خریدار خوبخریدار خوب کسی است مسئله ای دارد که محصول/خدم ...
شناسایی روش های کلیدی فروش
شناسایی روش های کلیدی فروشتعریف فروش می تواند تا حدود زیادی صریح و منسجم باشد، اما روش های کلیدی فروش بسیار متفاوت اند.در این مقاله شما را با روش هایی آشنا می کنیم تا از توصیه های ما به بهترین شکل استفاده کنید.دانستن اینکه فروش کاری احساسی است بسیار مهم است.برای اینکه کالایتان را بفروشید باید به مح ...
تعیین اهداف در بازاریابی و فروش تلفنی
تعیین اهداف در بازاریابی و فروش تلفنیبا تبدیل فروش یا بهبود رضایت مشتری درباره مشتریان موجود می توان فرصت سود آوری ایجاد کرد. بنابراینتعیین اهدافمهم است. نداشتن یک استراتژی مؤثر و استفاده نکردن از بازاریابان تلفنی حرفه ای برای هر کسب و کاری نوعی خودکشی است.بایستی اهداف سه ماهه برای بازاریابان تلفنی ...