منتظر بمانید ...

بازاریابی معنوی
بازاریابی معنویمهمترین فعالیت در هر کسبوکار بدون شک بخش فروش و بازاریابی آن كسب وكار است. همه روزه کلاس ها متعددی برای آموزش حرفهاي فروش و بازاریابی برگزار میشوند. متدها و استراتژیهای بسیار زیادی برای فروش و به پایان رساندن مراحل مختلف اينکار وجود دارد و مراحل مختلفي برای این کار برنامهریزی و اجرا ...
اقیانوس آبی و قرمز در کسب و کارهای کوچک
اقیانوس آبی و قرمزاگر تصور کنیم همه کسب و کارها در یک اقیانوس قرار دارند، این اقیانوس را می توان به دو دسته کلی تقسیم کرد: اقیانوس آبی و اقیانوس قرمز.کسب و کارهایی که نمونه مشابه آن ها زیاد است یا به عبارتی رقبای زیادی دارند در دسته اقیانوس قرمز قرار میگیرند و کسب و کارهای که نمونه مشابه کمتری دارن ...
تبلیغاتی که فروشتان را چند برابر می‌کند
کسب وکارها را میتوان به دو دسته کلی انفعالی و عامل دستهبندی کرد. آن دسته که جزء کسب وکارهای انفعالی هستند، میزان فروششان را شرایط تعیین میکند؛ یعنی اگر تعطیلات باشد، دلار افزایش یابد و ... فروششان افزایش و یا کاهش مییابد؛ اما آن دسته از کسب وکارها که عامل هستند خودشان تعیین میکنند در هرروز، هفته، م ...
ترویج و تبلیغات برای افزایش سریع فروش
چند وقت پیش پستی در اینستاگرام گذاشته بودیم که درباره بهترین روش های تبلیغات در آن صحبت شده بود. یکی از دوستان پیام دادن که به نظر من بهترین تبلیغ اینه که به مشتری تحفیف بدهیم . به همین خاطر فکر کردم بهتره در این مقاله کمی بیشتر درباره این موضوع صحبت کنیم.تمام فعالیت هایی که در زمینه بازاریابی شرک ...
بازاریابی پیامکی
بازاریابی پیامکی چیست؟بازاریابی پیامکی روشی ارزان ، با ریسک پایین و مطمئن است که می تواند ابزاری برای جذب مشتری بیشتر و یا فروش بیشتر به مشتریان فعلی باشد. جالب است که بدانید میانگین نرخ باز شدن ایمیل چیزی در حدود 20 تا 30 درصد و نرخ باز شدن پیامک تقریبا 98 درصد است. بنابراین می توانیم از این فرصت ...