کارگاه آموزشی هدف گذاری برای رسیدن به موفقیت
با اجرای مباحثی که در این کارگاه مطرح می شود به 3% افراد موفق می پیوندید. این کارگاه طی 2 جلسه ی دو ساعته برگزار می شود و در بازه ی سه ماهه توسط بازاریابی پاشا بازنگری می گردد.
منتظر بمانید ...
به بیان پیتر دراکربازاریابی نه تنها مبحثی بسیار گستردهتر از فروش است، که اصلاً به یک فعالیت مشخص محدود نمیشود و تمام بخشهای یک تجارت را در بر میگیرد. بازاریابی، کلیّت یک تجارت است که بر طبق نتیجۀ نهایی و از نگاه مشتری دیده میشود. بنابراین توجه و قبول مسئولیت بازاریابی باید توسط تمام بخشهای یک سازمان انجام شود. هدف بازاریابی این است که مشتری را به خوبی بشناسد و بفهمد، تا به این ترتیب بتواند محصولات و خدماتی را ارائه دهد که برای او مناسب باشند و خود به خود فروش بروند.
خواندن مطلبخدمات ما تلفیقی از تجربیات گرانبهایی که طی سال های متمادی کسب نمودیم و دانشی که اندوخته ایم می باشد.
با اجرای مباحثی که در این کارگاه مطرح می شود به 3% افراد موفق می پیوندید. این کارگاه طی 2 جلسه ی دو ساعته برگزار می شود و در بازه ی سه ماهه توسط بازاریابی پاشا بازنگری می گردد.
در این دوره به کاربرد مفاهیم فروش و بازاریابی در افزایش فروش میپردازیم و پس از 2 جلسه 2 ساعته متعهد میشویم که به موارد تدریس شده عمل کنیم و خود را به %20 اول بهترینهای حرفه خود نزدیکتر کنیم. موارد دیگری که در این دوره عنوان میشوند شامل قوانین جدید دنیای فروش ، روانشناسی مشتریان شاکی، دسته بندی مشتریان، ارتباط با مشتری و ... میباشد.
در فضای کسب و کار کنونی لازمه ی رویارویی با تغییرات و در نهایت حفظ بقای سازمان ها و بنگاه های اقتصادی یادگیری مستمر و دائم است. گروه بازاریابی پاشا افتخار برگزاری دورههایی کاربردی که تلفیقی از علم و تجربه است را دارد و این بستر را برای ایجاد و رشد کسب و کارها مهیا مینماید.
در این دوره میآموزیم که چه زمانی باید وام بگیریم، چه وقت در کسب و کارمان سرمایه گذاری بیشتری انجام دهیم و چه موقع بایستی کارمان را تغییر دهیم. علاوه بر این، مفاهیم پایه حسابداری و مالی، نحوه تحلیل وضعیت کسب و کار خود از نظر سودهی و بازدهی در حال و آینده، برنامه ریزی مالی، کاهش ریسک و... عنوان خواهد شد.
در این دوره به بررسی چگونگی استخدام، آموزش و ایجاد انگیزه می پردازیم.روش های ارزیابی عملکرد کارکنان، تعیین حقوق و دستمزد آنها و چگونگی اخراج کارکنان ناکارآمد بررسی می شود.
با توجه به رشد روزافزون کسب و کارهای اینترنتی در این دوره جدیدترین مباحث مربوط به شبکه های مجازی آموزش داده خواهد شد. پیش بینی شده است تا سال 2020، هفتاد درصد مردم دنیا به اینترنت دسترسی داشته باشند که این آمار از افرادی که به آب اشامیدنی و برق دسترسی دارند بیشتر است.