منتظر بمانید ...

مقالات بازاریابی

کتاب هایی که باورتان را تغییر می دهد

کتاب هایی که باورتان را تغییر می دهد

کتاب هایی که باورتان را تغییر می دهد 

کتاب « بخواهید تا به شما داده می‌شود »

برای تغییرات بنیادی و اساسی در زندگی باید چه کرد؟ آیا با استفاده از قوانینی خاص می‌توان در تمام جنبه‌های زندگی، روابط، سلامتی، ثروت و ... تحول بزرگی ایجاد کرد؟ استر هیکس در کتاب بخواهید و به شما داده می‌شود 22 راهکار  به خوانندگان می‌آموزد که با قانون جذب می‌توان حال خوب داشت و این حال را در لحظه لحظه زندگی داشت و در نهایت به موفقیت رسید.

درباره کتاب بخواهید و به شما داده می‌شود 

کتاب بخواهید و به شما داده می‌شود  نوشته‌ی  استر هیکس  و جری هیکس  اولین بار در سال 2004 منتشر شد. این کتاب در دسته‌ی کتاب‌های روانشناسی موفقیت قرار دارد و  مناسب گروه سنی بزرگ‌سال است. نویسندگان در این کتاب راهکارهایی را می‌آموزند تا مخاطب بداند باید چه کند تا خواسته‌های او برآورده شود. در مرحله اول نویسندگان  احساس مخاطب را به عنوان کلیدی‌ترین و مهم‌ترین عامل شناسایی می‌کنند و از مخاطب می‌خواهند که حواس خود را جلب آن کند که بداند در هر لحظه چه وضعیتی دارد. در حقیقت آنچه استر و جری هیکس تلاش می‌کنند که بگویند این است که همیشه نباید همه چیز در وضعیت مطلوب ما باشد تا احساس خوشایندی داشته باشیم. کتاب حاضر دارای دو بخش با عناوین «مسائلی که ما از آن‌ها آگاهیم، چیزهایی که شاید فراموش کرده باشید و مهم است که یادتان آوریم» و بخش دوم «فرآیندهایی که کمک می‌کنند چیزی را که حالا به یاد آورده‌اید، به دست بیاورید». در بخش اول نویسندگان در بستر مطالبی 22گانه تاثیر احساس و مدیریت احساس را بررسی می‌کنند و وارد جزییاتی می‌شوند که در نهایت به خواننده می‌گوید در هر بازه زمانی احساسی باید چطور عمل کنند. در بخش دوم هم نویسندگان از فرآیندی که باعث تولید ارتعاش و تفاوت در زندگی می‌شوند صحبت می‌کنند. اگر می‌خواهید بدانید چطور می‌توان با قانون جذب به هر آنچه می‌خواهید برسید این کتاب برای شماست.

درباره نویسندگان کتاب بخواهید و به شما داده می‌شود  

«استر هیکس» نویسنده و سخنران انگیزشی اهل آمریکاست. او در ماه مارس سال 1948 متولد شد. هیکس نویسنده‌ی کتاب‌های انگیزشی و راه و رسم زندگی است. هیکس اغلب کتاب‌هایش را با همکاری «جری هیکس»، همسرش نگاشته است. برخی از عناوین آثار آن‌ها عبارت‌اند از «بخواهید و به شما داده می‌شود، آموزه‌های آبراهام» و «بازی برنده‌ها، برنده‌ها برد می‌خواهند و بازنده‌ها نباختن». کتاب‌های هیکس هم سال‌هاست که الهام‌بخش بسیاری از مردم جهان بوده است. او کتاب چگونه بخواهید چگونه برسید را با همکاری وین دایر به نگارش درآورده است.

« کتاب صوتی بخواهید تا به شما داده شود در فیدیبو»

 

کتاب « راهبی که فراری‌اش را فروخت »

کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت نوشته‌ی رابین شارما، روزنه‌ای از بعد برتر وجودتان را برای شما شرح می‌دهد، روزنه‌ای که هیچ‌گاه به آن توجهی نکرده‌اید، غافل از اینکه فقط اوست که برای شما باقی می‌ماند. این اثر یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های بین‌المللی است و در حال حاضر به 70 زبان مختلف ترجمه شده است.

حدود 10 سال قبل، کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت (The Monk Who Sold His Ferrari)، منتشر شد و جنجالی بزرگ به پا کرد، به طوری که از آن زمان تاکنون زندگی میلیون‌ها انسان تغییر کرده است. این کتاب در مورد خشنودی و خوشبختی فردی در این دوران آشفته است.

داستان درباره‌ی وکیل برجسته و معروفی به نام جولیان منتل است که سال‌هاست موفقیت مادی و ثروت شگفت‌انگیزش نقابی بر خلا عمیق درونی‌اش است. این کتاب در آغاز به تعدادی کمی منتشر شد اما به سرعت، هیاهویی بر پا کرد و سپس طرفداران بسیاری پیدا کرد.

درون این کتاب پیام مهم و شگفت‌انگیزی وجود دارد که در سراسر جهان پخش شد، پیامی قدرتمند و در عین حال ساده که دربردارنده‌ی امید، الهام و موفقیتی شریف است و می‌تواند زندگی‌مان را تغییر دهد. این داستان الهام‌بخش کم‌کم جواب بزرگ‌ترین پرسش زندگی را در اختیارتان قرار می‌دهد. دقیقا مثل فرآیندی عملی که در ساختن خوشبختی، موفقیت، سرزندگی، شادی و آرامش درونی به شما یاری می‌رساند تا در پایان عمر، به زندگی‌تان افتخار کنید.

رابین شارما کیست؟

رابین شارما (Robin Sharma) در سال 1965 چشم به جهان گشود، او نویسنده، سخنران، نویسنده و مجری برجسته‌ی کانادایی در برنامه‌های تلویزیونی است و سال‌هاست در زمینه‌ی گسترش شخصی در حال نگارش و آموزش به افراد مختلف است. او ابتدا به حرفه وکالت مشغول شد اما در سن 25 سالگی تصمیم گرفت یک سخنران انگیزشی باشد، او از 1994 تا به حال 13 کتاب به انتشار درآورده است. کتاب‌های او در بیش از 60 کشور جهان و به 70 زبان مختلف به چاپ رسیده‌اند.

« کتاب صوتی راهبی که فراری اش را فروخت در کتابراه »

 

پیشنهاد ویژه 

« کتاب صوتی بازار در دستان شماست »

شماره واتساپ ما : 09115704185

 

آدرس اینستاگرام ما :  https://www.instagram.com/pashamarketing.ir/?hl=en 

نظرات

ارسال نظر