منتظر بمانید ...

مقالات بازاریابی

فیلم وبینار هدف گذاری در فروش

فیلم وبینار هدف گذاری در فروش

لطفاً جهت دانلود Pdf و فیلم وبینار بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

دوستان و همراهان عزیز سلام، متشکریم از اینکه توضیحات این وبینار را مطالعه می کنید. در این قسمت چند سوال را که احتمالاً به ذهنتان خطور کرده  مورد بررسی قرارمی دهیم.

چه کسی این وبینار را برگزار کرده است؟ آیا صلاحیت لازم را داشته؟
من محمدرضا پاشازانوسی هستم، سخنران این وبینار. حاصل 20 سال تلاشم در بازار ایران را با کسب و کارها به اشتراک گذاشته ام....

آیا محتوایی که ارائه شده متفاوت و کاربردی است؟

همانطور که می دانید کتاب ها، مقالات و وبلاگ های زیادی در زمینه هدف گذاری وجود دارند که برخی از آنها بسیار ارزشمند هستند. این وبینار رویکردی کاملاً بیزنسی دارد و نکاتی که بیان می شود فارغ از زندگی شخصی در موفقیت یک کسب و کار( در هرمرحله ای  و در هر ابعادی) تأثیر مثبتی دارد.

آیا این وبینار برای من مناسب است؟
این وبینار در صورتی برای شما مفید است که به قدرت هدف گذاری ایمان داشته باشید  زیرا در این رویداد به این پرداخته نمی شود که هدف گذاری چقدر نقش تعیین کننده ای در موفقیت شما دارد بلکه به همراه دوستانی که قصد ترقی و رشد دارند بررسی می کنیم که چطور از این ابزار جادویی برای رسیدن به درآمدهای چندین برابری استفاده کنیم. بنابراین اگر نگاه مثبتی دارید، بله برایتان مناسب است.در غیر این صورت این وبینار دستاوردی برایتان نخواهد داشت.

هدف از این وبینار چیست؟
هدف از این وبینار این است که  در این روزهای باقی مانده از سال 98، با برنامه ای ویژه و  دقیق سال آینده را با آمادگی بیشتری آغاز کنیم. قطعاً این منجر به افزایش اعتماد به نفس و رضایت بیشتر از زندگی می شود.

مخاطبین :

کارآفرینان،مدیران، فروشندگان، منشی ها و هر کسی که می خواهد در کسب و کارش تغییرات چشم گیر ایجاد کند.

شماره واتساپ ما : 09115704185

 

آدرس اینستاگرام ما :  https://www.instagram.com/pashamarketing.ir/?hl=en 

 

 

0 نظرات

ارسال نظر