مقالات بازاریابی
بازار در دستان شماست
لطفا هر گونه سوالی در زمینه کتاب دارید لطفا بفرمایید تا پاسخگو باشیم. ...
لینک خرید کتاب بازار در دستان شماست
تعهدنامه............................................................
پیشگفتار..................................................................................... م
مقدمه....................................................................................... س
فصل اول: بیست و پنج اصل ساده موفقیت در تجارت که اکثر کسب و کارها اجرا نمیکنند..............................................................١
هفت اصل که در بیش از ٩٠ درصد کسب و کارهای مابین یک تا دویست نفر رعایت نمیشود و نیاز به اقدام اصلاحی فوری دارد............... ٦
رشد فردی و شغلی فقط از دو راه ممکن است................................................................................................................... ٧
فصل دوم: چرا بایستی اصول و مهارتهای کسب و کار را بیاموزیم؟........................................................................................ ١٧
طبق قانون ٢٠-٨٠ در کسب و کار................................................................................................................................ ١٩
فصل سوم: کوه موفقیت در کسب و کار........................................................................................................................... ٢٥
بزرگترین دارایی در کسب و کار چیست؟........................................................................................................................ ٣٠
فصل چهارم: سه اصل غیر قابل انکار جهت پیشرفت در کسب و کار........................................................................................ ٣٣
اصل یک: عشق به کار و دوست داشتن خود، همکاران و مشتریان.......................................................................................... ٣٤
تمرین آینه............................................................................................................................................................... ٣٧
اصل دوم: صداقت..................................................................................................................................................... ٣٨
اصل سوم: اعتبار........................................................................................................................................................ ٤٣
فصل پنجم: تغییر باورهای محدودکننده.......................................................................................................................... ٤٧
داستان کودکیم....................................................................................................................................................... ٥٠
با خودمان رو راست باشیم (قدرت تصمیم و ارتباطات)......................................................................................................... ٥٣
لیست افرادی که از امروز بایستی در مورد نحوه ادامه ارتباطات با آنان تغییر رویه دهیم ............................................................... ٥٥
فصل ششم: هدفگذاری (رمز نامریی پیوستن به جمع ٣ درصد کسب و کارهای موفق)................................................................... ٥٧
هدفگذاری.............................................................................................................................................................. ٥٨
قانون ٥ ثانیه........................................................................................................................................................... ٥٩
تحقیقی در رابطه با قدرت ذهن.................................................................................................................................... ٦٢
چگونه اهداف درست در هر وجه انتخاب کنیم؟................................................................................................................ ٦٤
مثالهایی از اهداف اشتباه.......................................................................................................................................... ٦٥
نمونهای از اهداف درست........................................................................................................................................... ٦٥
فصل هفتم: قانون جذب............................................................................................................................................. ٦٩
اصلهای قانون جذب................................................................................................................................................. ٧٠
فصل هشتم: تفکر سیستمی (باید وقتی خوابیم هم درآمد کسب کنیم).................................................................................... ٧٧
برای پیاده کردن اصول و روشهای سیستمی، بایستی مفهوم اثربخشی و کارایی را بدانیم و اجرایی کنیم .........................................٨٤
شش اصل اساسی برای ایجاد تفکر سیستمی در کسب و کار................................................................................................ ٨٦
فصل نهم: چگونه یک کسب و کار را برای خود انتخاب کنیم؟................................................................................................. ٩٣
در چه کاری توانایی و تجربه و استعداد بیشتری داریم؟..................................................................................................... ٩٥
در چه کاری نزدیکان و دوستانمان میتوانند پشتوانه ما باشند؟............................................................................................ ٩٧
در چه کاری دیگران (رقبا) ضعیفند؟.............................................................................................................................. ٩٧
در چه کاری آینده روشنی متصور است؟......................................................................................................................... ٩٧
چه تهدیدهایی برای شروع یا ادامه کسب و کار ما وجود دارد؟............................................................................................... ٩٨
هدف گذاری شرط شروع و موفقیت در کسب و کار........................................................................................................... ٩٩
فصل دهم: بازاریابی نبض یک کسب و کار.................................................................................................................... ١٠٥
اهمیت دانستن مفاهیم برند و هویت سازی جهت برند (شخصی و شغلی).............................................................................. ١١٠
ارزش از دید مشتری.............................................................................................................................................. ١١٣
اهداف دو گانه بازاریابی.......................................................................................................................................... ١١٩
چطور مشتریان قدیم را حفظ کنیم؟............................................................................................................................. ١١٩
مزیت رقابتی بادوام................................................................................................................................................ ١٢٢
جویندگی را جزو اصول روزانه خود قرار دهیم.............................................................................................................. ١٢٢
فصل یازدهم: چند نکته کلیدی در زمینه فنون فروش حرفهای........................................................................................... ١٢٥
داستان فروشندگی من............................................................................................................................................. ١٢٧
بحران در کشور آیا بر فروش تاثیر دارد؟ و در بحران چه باید کرد؟..................................................................................... ١٢٩
چطور به هرکسی بفروشیم؟....................................................................................................................................... ١٣١
چطور فروش را نهایی کنیم؟....................................................................................................................................... ١٣٧
فصل دوازدهم: حسابداری و تحلیل مالی....................................................................................................................... ١٣٩
حسابداری چیست؟................................................................................................................................................... ١٤١
حاشیه سود چیست؟................................................................................................................................................ ١٤٥
تفاوت درآمد و سود................................................................................................................................................ ١٥٠
چه قیمتی برای کالاها یا خدماتمان تعیین کنیم؟.............................................................................................................. ١٥١
ریسک مالی یعنی چه؟.............................................................................................................................................. ١٥٤
اگر میخواهیم همیشه بانکها به ما وام دهند چه نکاتی را بایستی رعایت کنیم؟...................................................................... ١٦٣
جادوی ثروت آفرینی از طریق گردش داراییها.............................................................................................................. ١٦٨
ارسال نظر
گروه مقالات
- (4)بازاریابی دیجیتال
- (8)بازاریابی و تبلیغات
- (27)ویدیو آموزشی
- (9)تکنیک های سرپرستی
- (5) مدیریت مالی و اصول حسابداری
- (4)فایل صوتی
- (7)برندینگ
- (37) فروش و مذاکره
- (9)هدفگذاری و تفکر سیستمی
- (7)مصاحبه با کسب و کارها
- (9)کارآفرینی و استارت آپ
- (2)تعهدنامه تغییر عادت
- (2)کتاب بازار در دستان شما
- (1)سمینار رازهای درآمد میلیاردی
- (2)معرفی فيلم های كارآفرينی
- (2)وبینار آموزشی
- (1)رشد فردی و دانش عمومی
0 نظرات