منتظر بمانید ...

مقالات بازاریابی

راه های افزایش فالوئر در اینستاگرام

راه های افزایش فالوئر در اینستاگرام

هدف اولیه برای اغلب مردم،  کسب و کارها و برندهایی که استفاده از اینستاگرام را شروع می کنند، به دست آوردن فالوئر است تا بتوانند جامعه هواداران دو آتشه خود را بسازند که محصولات و خدمات آن ها را بخرند. برای  ساختن این جامعه هواداران اول باید با وادارکردن افراد بیش تر به بازدید صفحه اینستاگرام تان، شیوه بیش تر شدن مواجهه با برند را یاد بگیرند. هر چه تعداد بیشتری صفحه تان را ببینند، فالوئرهای بیشتری به دست می آورید و در نتیجه،تأثیر خود و برندتان را بیش تر خواهد کرد و این کار،امکان خلق سرمایه ای را به شما می دهد که می توانید برای رسیدن به ارزش  و وارد بازار کردن محصولات یا خدمات تان و در نهایت، رشد کسب و کار و به دست آوردن سود قابل پیش بینی، اهرم بندی اش کنید.

 

شات اوت

یکی از روش های مرسوم ساختن جامعه فالوئرها در اینستاگرام، استفاده از شات اوت برای شات اوت است که مردم به آن اشتراگ گذاری برای اشتراک گذاری (S for S) می گویند. روش کار این استراتژی به این صورت است که شما صفحه ای را پیدا می کنید با سطح فالوئری مشابه خودتان و صفحه اینستاگرام همدیگر را شات اوت می کنید. یعنی با صفحه ی اینستاگرام دیگری شراکت می کنید و هدف تان استفاده بهینه از جامعه ی فالوئرهای آن ها برای بیش تر کردن مواجهه ی فالوئرها با برندتان و جذب فالوئرهای جدید است. یک محتوای با ارزش و برندسازی شده به وجود می آورید که مخاطبان یا فالوئرهای شریک شما از آن برخوردار است، کپشنی جذاب تولید کنید که فالوئرهای آن ها را به دیدن صفحه و فالو کردن شما ترغیب کند.

نام کاربری خود را در اولین خط توضیحات (Caption)  قرار دهید تا کاربر مجبور نشود برای دیدن اسم اینستاگرام تان کپشن را باز کند.حتی می توانید نام کاربریتان را سه بار تکرار کنید تا کلیک کردن آن ساده تر باشد.

مطمئن شوید هم شما و هم شخصی که قرار است شات اوت کند،  به یک اندازه سود می برید. اگر تعداد فالوئرهای کسی نصف تعداد فالوئر های شماست، برای هر پستی که شما برای آنها می گذارید، دوتا شات اوت برای شما انجام دهد.یک استراتژی خوب این است که با پیج هایی که بیشتر از شما فالوئر دارند تعامل داشته باشید.

خرید شات اوت برای فالوئر

این با تکنیک قبلی فرق دارد؛ چون مستلزم سرمایه گذاری واقعی مالی است. شما باید یک شات اوت را از یکی از صفحه های جایگاه خودتان که حوزه ی شماست و بزرگتر از صفحه شما محسوب می شود، بخرید. اگر به دنبال  رشد سریع و آسان سطح فالوئرهای تان هستید، این استراتژی تا به امروز، یکی از بهترین ها بوده است؛  چون می توانید روی خرید شات اوت از صفحه های بزرگ تر از صفحه ی خودتان تمرکز کنید و محبور نیستید درباره مبادله ی ارزش برابر از نظر سطح فالوئر آن ها نگران باشد؛ چون مبلغ شات اوت را پرداخت می کنید.

در این جا شش راه استفاده از افراد تأثیرگذار در اینستاگرام را برای رشد تعداد فالوئرها مطرح می کنیم:

* فرد تأثیرگذار در اینستاگرام اسکرین شاتی از صفحه ی شما می گیرد و نه تصویر آخر شما را در صفحه ی خودش مشخص می کند و در کپشن، از افرادی می خواهد که شما را فالو کنند.

* فرد تأثیرگذار در اینستاگرام یکی از پست های اصلی شما را بر می دارد، آن را کپی یا بازطراحی می کند و در صفحه خودش در معرض نمایش می گذارد و به فالوئر هایش می گوید که شما را فالو کنند.

* فرد تأثیرگذار در اینستاگرام محتوای معمول برندسازی شده ی خودش را خلق می کند؛ ولی در کپشن، شات اوتی به شما می دهد.

* فرد تأثیرگذار در اینستاگرام، نام اینستاگرامی تان را در بخش استوری خودش پست می کند و به افراد می گوید که شما را فالو کنند.

* فرد تأثیرگذار در اینستاگرام ویدیوی  زنده ای آماده می کند که به افراد می گوید شما را فالو کنند در حالی که ویدیوی زنده پخش می کند، نام اینستاگرام تان را پین می کند.

* فرد تأثیرگذار در اینستاگرام، ویدیویی می گذارد که از افراد می خواهد شما را فالو کنند و آن را در استوری اش پست می کند.

طبق تجربه، شماره یک و شش ، بیش ترین فالوئر را  می گیرند؛ در حالی که شماره دو و سه نتیجه مطلوبی دارند و شماره پنج کمترین فالوئر را به همراه دارد.

منبع: رازهای پولسازی از اینستاگرام/جرمی مک گیلوری

 

شماره واتساپ ما : 09115704185

 

آدرس اینستاگرام ما :  https://www.instagram.com/pashamarketing.ir/?hl=en 

 

1 نظرات

atefeh.kia1@gmail.com

👏👏👏

ارسال نظر