منتظر بمانید ...

ثبت نام روش های مشتری نوازی و تکنیک های افزایش فروش

آنچه در این کارگاه مورد بررسی قرار می گیرد: * آیا بازار دچار بحران است؟ * چه کسانی بیشترین درآمد را کسب می کنند؟ *مدل s-o-sبرای مدیریت برند. * شهرت و نقش آن در برند شما. * 7 راز برای تغییر در منابع انسانی. * آغاز سفر مشتری به مجموعه ی شما. * ایجاد یک تصویر مثبت در ذهن مشتری. * نحوه ی ایجاد برخورد مؤثر با مشتری. * سوالاتی که باید از مشتری بپرسید. * چگونه مشتریان را وفادار کنیم. * پیامدهای مشتری های راضی و شاکی. *روش های افزایش فروش. *تکنیک های مشتری نوازی . * بررسی آمیخته های بازایابی مک دونالد.

بازگشت به صفحه قبلی